Lova goes model

"Hmm, varför luktar min tass så konstigt.."

eller så vill hon bara vara i centrum av allt :) Innan mobilen var hos mig så låg hon i alla omöjliga ställningar och såg sååå söt ut. Jag försökte fota henne lite men hon var inte riktigt med på noterna som ni nog kan se :)


Matte vill fota mig framifrån men allt jag ger henne är en profilbild




Matte brukar kalla detta "Fat cat pose" själv tycker jag det är bekvämt
och det är en av mina absoluta favoriter



Här har hon upptäckt att det finns en muspekare på skärmen




Här börjar hon fixa benen för att hamna i en annan av hennes favoriter-
haren




Här avslutar hon med "haren" tyvärr ville hon inte ställa upp med en
ansiktsbild till det hela ocokså.


S
orry till alla som väntade sig ett intressant inlägg och fick en serie på en knasig kisse istället. Nästa projekt är att fota hunden.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0