Mysiga dagar



Jag måste säga att jag har haft superkul under de senaste dagarna. "Lilla syster" har varit på besök här och det är så roligt att träffa henne igen och hennes karl. Nu har vi verkligen fått lite mer tid att lära känna varandra, innan så hade jag bara träffat hennes karl korta stunder utöver i wow. Nu när jag känner honom lite bättre så ska jag absolut ta tag i att vi ska åka ner och hälsa på henne när K har tid! Det har varit mysigt att ha dem här hos mig under helgen när K har varit borta och vi har hunnit med en massa saker samtidigt som vi har tagit det väldigt lugnt vilket jag uppskattar och behöver efter intensivt jobbande. Tack för några fina dagar C och E <3

En annan sak som glädjer mig är att jag har fått spendera mer tid med J och P, det har varit roligt att få spendera tid mer er. Det var kanon kul att fara och bada med er och mysigt att sitta och ta igen lite tid vid elden under natten som var :) Jag lyckades bada flera gånger igår, både på dagen och sen mitt i natten. Det var såå skönt under natten att bada när stranden var tom och det var tyst och lugnt med dimman som låg över sjön. Vattnet var varmare än jag väntade mig och att sen gå upp och värma sig vid en eld var perfekt.

Denna helgen som var har verkligen varit ett litet kick i mitt liv och detta var precis vad jag behövde just nu. Kvällen igår blev som den blev, inte kanske en riktig fest som jag hade väntat mig. Folk var för trötta eller skulle upp tidigt så det som hade kunnat bli en bra fest slutade väldigt snabbt. Själv packade jag iväg mig och badade så att C och E skulle få lite kvalitetstid tillsammans med varandra och sina vänner.

Allt som allt så har denna helgen varit en av de bästa på länge. Det är alltid skönt att få träffa lilla syster och det sker alldeles för sällan. Jag och K måste verkligen ta tag i att åka ner och hälsa på för det krävs två för att dansa. Det blir lätt att man tänker att det är lättast att hon åker upp som har familj här.. men vi kan också röra på oss för jag vet själv hur mycket det betyder när folk kommer till en också som bort långt bort. Well, det ska ändra på sig! Jag vet att jag tänker så varje gång hon varit uppe men nu måste jag verkligen göra det på allvar också ;)


"Don't walk in front of me, I may not follow.
Don't walk behind me, I may not lead.
Just walk beside me and be my friend"
.~ Albert Camus~

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag och Jonas hade tänkt att vi skulle ta en resa ned till dem nu sommar, men ekonomin har inte direkt stått på våran sida. Det är mycket planer som inte gått som planerat tack vare att jag inte fått jobba lika mycket som jag velat i sommar. Men, men. Det kommer ju fler tillfällen, hoppas jag. Tack för en trevlig helg.

Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-20 @ 17:31:42
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Sv. Ja, aj aj :(



Vilken mysig bild :):)

2009-07-20 @ 18:42:24
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Carro

Det var jättekul att få träffa dig och min bror! ^^ Det går alldeles för lång tid mellan gångerna men det ska jag försöka ändra på. Vill definitivt komma upp snart igen eftersom det kändes som om all tid bara försvann nu senast. Sedan så stack ju min bror också vilket var en sådan himla otur i timingen. Men men, nästa gång så! :) Vill tacka dig för att jag och E fick "krascha" hos dig, var himla trevligt och så fick man ta igen lite svunnen tid. Plus att du och E fick lära känna varandra lite mer nu när vi alla är en enda stor familj. ;)



Många kramar till dig och K!!

2009-07-22 @ 10:11:39

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0