Revenge of the Fallen


J
ag gillade denna film, den fick mig att fnissa och ibland skrattade jag tom högt trots att jag brukar försöka att inte göra det när jag är på bio. Den var underhållande, hade mycket action och även lite känslor, jag vill ha en egen liten mini robot och en Bumblebee att köra runt i. K tyckte också om filmen och jag tror de andra också uppskattade den.



E
fter filmen drog vi ner till Skeppet och satt oss på uteserveringen tillsammans med en cider, andra drack öl. Det var riktigt skönt ute ikväll, inga mygg och skit. Tyvärr blev det riktigt mycket folk och "gapigt" efter 00 så vi gav upp och folk kom på att de var hungriga. Efter många om och men hamnade vi på Subway där vi käkade en liten smörgås. Planen var att sitta ute och äta men självklart började det dugga efter 1 minut så vi fick sitta inne i den alldeles för heta lokalen. Efteråt skildes vi åt för ikväll.

Imorgon blir det Sagan om Ringen maraton, vi har alla filmerna i Blurayformat så det kommer bli kanon :) Tack för ikväll mina vänner och på återseende för nu ska fröken A lägga sig i soffan en stund och titta på film.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskade filmen:) Många härliga skratt fick man. Jag vill också ha en liten robot som pet, och en gul chevy camaro.

Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Först när jag såg omslaget tänkte jag. Kan den verkligen vara bra? Men tydligen :P hhi

2009-07-04 @ 16:45:22
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag måste fråga... Vart beställde ni "sagan om ringen"-filmerna i bluray-format? Hittar dem ingenstans... :)

2009-07-05 @ 14:07:32
Postat av: Anna

Fråga din bror :P

2009-07-05 @ 16:42:50
URL: http://myzsol.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0