Sjuk

Det är så förbaskat irriterande! Jag får ont i vänstra sidan av käken och sen vandrar det upp i samma del av huvuder och värker som fan. Det enda som lindrar är att jag dricker något / har munnen full med vätska. Så länge jag gör det så försvinner smärtan i både käke och huvud men när jag inte har något där så kommer det tillbaka sakta men säkert. Vilken tur att detta är veckan som jag jobbar mest av alla.. jag hoppas natten går bra på jobbet och att jag lyckas sova.

Måste gå på apoteket och se om jag kan hitta något som dämpar inflamation o.s.v. och hoppas att det kommer göra det bättre.

Kommentarer
Postat av: Anna

Aj aj... lät inge vidare. Krya!

Postat av: Martina

Corsodyl heter ett munskölj som är inflammationshämmande, funkar fint för oss. Pröva detta! =) Inte kul att ha ont. Hoppas de går övet snart!

2009-07-22 @ 09:07:04
URL: http://mimicsliv.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0