Sleepless i H-sand

Satt och läste lite på Aftonbladet idag och såg en artikel om vilka bilar som passade bäst att ha sex i ? Nu är min fråga, hur tusan kommer man på att göra en sådan undersökning? De har valt att undersöka de mindre modellerna  som är lämpliga för ungdomar som inte har någon annanstans att leva ut sin lust på. Mycket ska man se innan ögonen trillar ut, undra hur många ungdomar som kommer vilja ha just en sådan bil och sen tänker de att eftersom den är så bra att ha sex i med "mycket" plats så kan de lika gärna köra och ha sex samtidigt och sen BAM en bilolycka.. För er som är intresserade av att läsa resten följ länken -> Artikeln.



I
af, jag sov uselt på jobbet. Jag vaknade var och varannan minut, tittade på klockan, suckade lite, vände på mig och försökte somna om. Jag failade miserabelt och känner mig som en halvdöd zombie idag. När jag klev upp slog jag på TV'n och där var det ett program om spöken i olika hus. Huga, det var riktigt läskigt. I det programmet sa det att spöktimmen är klockan 3.00 och jag vaknar till 99% just den tiden.. scaaaryy. Jag har alltid haft för mig att det är klockan 00 som är spöktimmen men här sa de som sagt klockan 3. Det är läskigt med spöken och konstiga ljud o.s.v. I lägenheten som vi bor i har vi haft grymma problem med en dörr som öppnas titt som tätt. Nu tänker ni genast, det är väl korsdrag eller så har ni glömt att stänga den. Så är det tyvärr inte, för det första är detta en dörr som man får pressa igen och när den är stängd så är den stängd, de tiderna den har öppnats har vi inte haft något fönster öppet i hela lägenheten o.s.v. K säger alltid att det är vårat "kinesiska barn" som åker omkring i taket med sitt svarta hår... mmm, han har sett för mycket på The Grudge.

Nog om spöken och andra läskiga saker, nu ska jag gå och försöka få lite sömn innan det blir alldeles för varmt i lägenheten.

Ta hand om er ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Typiskt K att säga nåt sånt ;)

2009-07-07 @ 15:10:47
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Nilla

Ja vi får göra det nångång om det nu inte är helt slut på sommarvädret och badvädret det vill säga.

Vart jag än hört mig för ang Piss off så har dom sagt samma sak att det ska innehålla ett farligt ämne så dom ska slutat sälja det. men men, återstår att se om jag hittar i sundsvall kanske eller nåt. Han har en tendens att kiss alite här och var jsut nu på det han hittar. Och värre är det nu när han är sjuk med på köpet. Han är som en elakare version av Emil i Lönneberga X 100 typ.

Ja jag älskar den nya festisen faktiskt. Tyckte inte den var söt och sliskig som dom flesta brukar vara.

2009-07-07 @ 22:32:41
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0