Snabbis

En liten snabbis innan jag går och käkar. Jag är inte allt för bra på att uppdatera när jag jobbar mycket också har tanden tagit mycket energi från mig. Men trots detta har jag hunnit vara och bada två kvällar på raken nu, det går inte att beskriva hur skönt det är att bada! Man känner sig så fri och avslappnad i vattnet och när man sen kommer upp så känner man sig som en ny människa.

Nu är jag ledig till på Lördag kl 15.00 så jag ska njuta av ledigheten och ta vara på tiden. Imorgon blir det sovmorgon efter att ha klivit upp mellan 7-8 hela veckan och sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Dags att ta på sig dojjorna och ge sig ut.

Trevlig kväll alla

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

ÅÅÅh ja. det är så galet skönt att ta ett bad :D

2009-07-24 @ 13:22:14
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0