Söndag

Idag är jag trött och sliten, vi tittade på alla Sagan om Ringen filmerna igår och det var extended edition så det var lååånga. Jag måste säga att jag var lite sliten i både hjärna och bak när jag satt så pass länge, det var en himla tur att vi tog middag paus och sen gick ut på en promenad mellan den 2a och den 3e filmen. Jag hade en trevlig kväll och nu kommer nästa projekt, att hitta andra triologier eller längre att kedjetitta på :) Några förslag?

Såg att jag förlorade budningen på lite böcker på tradera, blir att beställa dem då och då istället antar jag. När ska jag lära mig att läsa sakta?

Dags att gå och kika i kylen vad man kan göra till middag och sen ska jag ta det lugnt innan kvällens raid, trevlig söndag på er alla.

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

I love love love love Sagan om ringen. Sjukt bra filmer! Bästa filmer ever made! Har dock försökt läsa boken men kom ingenstans. hehe. Den var inte alls bra.

2009-07-06 @ 20:20:50
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0