“I love walking in the rain, 'cause then no-one knows I'm crying.”


Det känns som att jag håller på att sugas in i ett svarthål och jag har ingenting att hålla fast mig i, när man har haft en riktigt suverän kväll så slås sen benen undan för en. All luft gick ur mig och jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, tänka... Det känns som att jag sitter fast i en karusell och jag kan inte komma ur den, den bara snurrar runt.. runt och jag har tappat all kontroll. Att inte berätta för mig under så lång tid? Vem tror ni att ni skyddar? Tror ni att det gör det lättare för mig? Det var min rättighet att få veta, jag skulle ha fått veta det direkt, inte såhär.. inte först nu.


“Tears are words the heart can't express”

Kommentarer
Postat av: Mikaela - livet som hockeysambo

För dig ja, men det är norrland vare sig du vill det eller inte.

2009-07-28 @ 23:13:08
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Miika

Ajdå lät ingen bra. :(

Sköt om dig gumman.

2009-07-29 @ 10:59:08
Postat av: Mikaela - livet som hockeysambo

Västernorrland tillhör norrland. S¨Å SLUTA GNÄLL

2009-07-29 @ 11:54:06
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter inge vidare:( Hoppas det går att reda ut...

Kramar om


Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0