Varmt och skönt

Hur söt får man vara?

N
u är det helg och jag är ledig, börjar inte jobba igen förrän på måndag *jippie*. Solen har bestämt sig för att vara snäll och har varit här både igår och idag, detta innebär att jag längtar efter att få åka ut och bada för första gången denna sommar.

Bah, skrev ett långt inlägg och tänkte inte på att jag började skriva här för några timmar sedan, detta resulterade i att när jag sparade så försvann allt iom att jag loggades ur =( Jag är alldeles för lat för att försöka återberätta allt jag skrivit så det får bli en liten resume.

Jag är så nyfiken på hur K har det nere i Stockholm. Jag har sett på forumet att Holländarna och Belgarna är nöjda, de hade fått sig en suverän rundtur i Stockholm och sen när de skulle ut på krogen så hamnade de på en Gaybar, detta för att en av dem var under 20 så de kom inte in dit de eg. ville. Jag vill också gå på en gaybar, det lät som att de hade kul som tusan där. Nu får det bli måndag så man får se korten som togs *nyfiken*

Det verkar inte bli något bad idag, har väntat hela dagen på J som ev. skulle smsa/ringa om det blev fint väder idag och det är ju KANON VÄDER! Jag vill verkligen bada men eftersom jag inte har någon bil så antar jag att det blir en dusch istället mot kvällen tillsammans med min nya duschcreme.

Dags att börja fundera på vad som ska bli till middag och efter det ska jag nog läsa lite och vila kroppen. Hoppas på en filmkväll ikväll så då behöver jag försöka få lite vila så jag inte somnar. Eftersom jag är ledig hela helgen så vill jag ta vara på tiden så sömn kommer inte prioriteras.

Ps. För de som inte har koll så är flickan på kortet min systers yngsta, hon är nu 4 månader gammal och söt som socker Ds.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill också bada någon dag, så nästa gång det är kanonväder vet vi några bra ställen att välja bland:)


Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0