Onsdag


Tog en bild igår när vi lämnade badstället för att åka till ett annat när det kom dit en massa "muppar". Det är svårt att tänka sig att det började ösregna när vi kom till stranden och sen tittade solen fram och stannade resten av kvällen. Tyvärr kan man inte se hela stranden p.g.a solen som var alldeles för stark.

Eftersom kvällen blev som den blev igår eller snarare natten så har jag fått kämpa hela dagen för att hålla mig vaken. När jag slutade gick jag in på Lindex och shoppade loss tillsammans med K. Det slutade med att jag kom ut med en klänning, två tunnare tröjor, en lite varmare tröja, strumpor, trosor och en bh. Jag har inte handlat så mycket kläder på år och dar, men just idag kändes det bra. Kläderna är inte min normala "stil" direkt utan mer en som min syster nästan tvingade på mig när hon hade handlat lite kläder till mig i julklapp. Jag hittade en klänning som jag gillade hur den såg ut i formen men kanske inte älskade resten av den men K gillade den skarpt så det blev den iaf. Jag kände mig som en utomjording när jag var ut och käkade middag i den men K sa hela tiden att det ser så fint ut så. Har han fått något fel eller försöker han muntra upp mig efter igår?

Men men, ska se om jag hittar något roligt program som kan användas till att ordna ramar till bilder och få in kommentarer till dem på ett snyggt sätt och lite senare blir det till att bada. K är borta med vinden och spelar frisbeegolf med några vänner, det ryktades om att det skulle finnas öl också så jag väntar inte hem honom på många timmar :)

“Sometimes you put walls up not to keep people out,
but to see who cares enough to break them down.”

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0