Working 9 to 5.

Idag är det jobb som gäller, börjar klockan 15 och kommer hem imorgon efter 9.00. Jag är riktigt glad att det inte är ett superväder idag när man ska jobba, molnen kan gott vara överallt så det är svalt och skönt på jobbet.

Igår somnade jag otroligt sent, jag fastnade med mina korsord och tillslut så var det rutor överallt och jag började läsa fel. Det tog nästan ett helt korsord innan jag insåg att jag hade läst fel på ett ställe vilket resulterat i att jag inte kunde lösa den sista delen :) Skam den som ger sig.... Jag var in på Tidningskungen och beställde två olika korsordstidningar som jag ska prova på, den ena 6st och den andra 12st och sen får jag se vilken av dem jag vill ha kvar eller så kanske det blir någon annan.

Dags att gå till kylen och se vad jag kan ta med mig till jobbet och sen blir det lite mer korsord eller kanske en bok innan jag måste börja röra på mig.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0