30års fest och lite annat..

Grattis till Fröken J som fyller 30år idag *hurra* det ska bli kul att kunna reta henne lite också ska jag njuta att jag fortfarande har 1,5år kvar innan jag når dit.


Igår kom Dl och Anna hit så vi tittade på Caspian - Prince of Narnia. Jag älskade Narnia böckerna när jag var liten och filmen var helt Ok, kanske lite långdrage men den hade många ljusa stunder då jag satt och fnissade för mig själv. Efter den tittade vi på Twilight, K satt och gnällde lite och gav kommentarer då och då som: "Mr Sparkle" men jag ignorerade honom. Jag vet att han inte är ett Twilight fan och ni som läst bloggen länge såg ju vad han sa när vi var och såg den på Bio. I skrivandets stund kommer jag inte ihåg exakt vad han sa men det var något som: "Happ, då har man sett en riktig tjejfilm med dig, en sak man kan dra av på listan". Dl's flickvän tyckte dock om filmen och var sugen på att läsa böckerna, vilken tur att jag har dem så de skickade jag med henne hem.

Men men, nu ska jag hitta något drickbart för jag känner mig som en som går omkring i en öken och allt ser ut som att det går att dricka men finns inte där när man försöker få tag i dem :) Får se om jag hinner blogga efter festen eller grillningen kanske man ska kalla det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Har redan börjat läsa, och gillar den redan :) Är sugen på att ha filmen också så skall nog följa ditt exempel o köpa den jag med ^^ håller nog på att bli ett litet Twilightfan jag med.

Jättesnällt att jag fick låna dem... kommer nog dock sluta med att jag köper ett set jag med:D



Postat av: Anna

Mmm, man dras in i dem.. Jag såg reklam på nätet om den första boken för några månader sedan, köpte de tre första dagen efter och den 4e när jag hittade den på nätet.. har hört att det ev kommer komma en ur Edwards synpunkt också men den kan dröja (om hon släpper den iom att hennes manus hade läckt ut för några månader sedan).

2009-06-30 @ 09:28:20
URL: http://myzsol.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0