Det blir inte alltid som man tänkt sig


Skulle egentligen till Dl och Anna ikväll på en filmkväll, detta blev dock inställt eftersom herr K fick jobbar över och var alldeles för trött för att vilja gå någonstans. Detta resulterade i att jag inte hade något att göra och somnade med en bok i 1,5h. Nu har jag lite lätt huvudvärk och funderar på vad jag ska spendera kvällen med.

Just tusan, jag har glass i frysen som jag inhandlade när L skulle komma och äta middag men det blev aldrig av, har även fruktcocktail... Tror det blir att äta lite glass med frukt framför en film, bättre än ingenting eller vad säger man? Nu får vi se om jag kan bestämma mig för vilken sorts glass jag vill ha, chockladkross eller gammaldags vanilj? Jag tycker om båda men det lutar åt vaniljen eftersom det är frukt till.

Trevlig kväll alla



Kommentarer
Postat av: Anna

Jäkligt synd att det inte blev ngt, suttit uttråkad framför datorn hela kvällen jag. Men det vi får hitta på något efter midsommar. Kubb, grillning o film :)



Gammeldags vanilj är godast... oh, frukt coctail har jag inte ätit på år och dagar. avis


Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0