Det kan man kalla snabbis..

Pappa skulle komma hit igår vid 1.00 eftersom de bestämde sig för att åka tidigare. Halv ett ringde han och bad mig komma ner med luftmadrassen han hade tagit med sig, hann se han 30 sekunder innan de åkte iväg norrut. Hans arbetskamrat ville åka direkt norrut ist för att stanna och sova här så galningarna åkte från Jönköping upp till Kalix och sen en till Haparanda samma dag. Kan erkänna att jag blev lite besviken, hade väntat mig att få se pappa lite mer. Eftersom det blev som det blev så har jag inga planer alls idag, kanske ska kika på en film men efter det vete tusan vad som händer.. några förslag?

Vi har massor av Grekisk Pytt-i.panna i kylen nu, L's bil ville inte vara med och leka så han kunde inte komma igår. Vi har även massor av glass, chokladsås, strössel och konserverade frukter för de som tycker om sånt. Det finns även nachos och ostdipp till det..Jösses, jag och K kan sitta och grisa hela helgen.

"Do not bite at the bait of pleasure, till you know there is no hook beneath it."
-Thomas Jefferson-


Kommentarer
Postat av: Carro

Hade jag bott närmare hade jag kommit över och hjälpt er äta upp allt! :)

2009-06-06 @ 19:11:40

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0