Frisbeegolf


Det ska jag och K börja spela. Jag har aldrig provat det och det är bra många år sedan jag kastade en frisbee. K däremot var och spelade med Dl förra helgen och han sa att det var riktigt roligt. Det finns en bana i Härnösand inte allt för långt från där vi bor så det blir en skön promenad dit och sen får man både friskluft och lite motion om man spelar. Förhoppningsvis kan man ta med sig Mirage också så han får komma ut och ha lite roligt. Kanske att vi hinner köpa så att vi kan spela på fredag när L kommer och äter middag här (om han vill spela dvs) annars kanske jag kan lura ut honom och spela kubb (om vi har fint väder).

Jag är så glad att sommaren är här! Jag vill kunna bada, denna sommaren ska jag nog försöka ta mig ut till Smitingen och bada på kvällen när det inte är så mycket folk där. Jag ska även försöka få till att spela kubb / frisbeegolf riktigt ofta när jag är ledig.

Framtiden ser lite ljusare ut än vanligt mina vänner, jag känner mig ovanligt lycklig.

" Live the life you've dreamed"
-Henry David Thoreau-


Kommentarer
Postat av: Anna

Finns även en jättefin grillplats där. Så man kan kasta några banor och sedan grilla något gott tillsammans:)


Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0