Helgen är här och Anna har glass med bär..


Nu är det helg och vet ni vad... jag är ledig :) Natten på jobbet gick helt ok, jag vaknade vid 3 och hade svårt att somna om. När jag kom hem just efter 9 gick jag och shoppade det sista inför middagen ikväll, resten av dagen har jag väntat på ett telefonsamtal från fastighetsskötaren (han har inte ringt än).

K var och kollade efter Sims 3 till mig igår, tyvärr hade det inte kommit till affären än =/ hoppas att det dyker upp snart för jag är otroligt taggad att prova spela det nu :)

Pappa ringde och berättade att de kommer hit ikväll istället för imorgon, vädret nere i Söder var uselt så de sket i att stanna kvar sista dagen och bestämde sig för att röra sig hemåt istället. De beräknas vara här runt 22.00 :) Kanske har någon skvallrat för honom att jag lagar Grekisk Pytt-i-panna idag *ler*.

Happ, ska ta och ringa till hyresvärden och se om jag kan få svaret idag eller om jag ska vänta ännu längre. Ha en trevlig fredag alla.

 "The best thing about me is you."
-Shannon Crown-

Kommentarer
Postat av: alexandra

Tror att sims 3 rockar =)

2009-06-05 @ 15:49:28
URL: http://celzx.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tack.. =) Gillar din blogg med alla blommor. =)

2009-06-05 @ 16:04:17
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0