Ilskan kokar!

Hur jävla dum får man vara? Jag går in i köket med en blomma som ska kastas och torkar lite på bänkarna och går och tittar på bordet. Vad hittar jag där? Ett antal vackra röda fläckar på min vaxduk som jag har haft i två hela veckor. Detta är den tredje duken K förstör för att han är så jävla lat att han inte torkar bordet när han ätit, istället lämnar han fläckarna på duken som det fastnar på. "Jag såg inte att det var något där! Vad kan man säga?! Karlar.... *suck*. Då var det 250kr i sjön igen och jag måste inhandla ytterligare en sak!...


Satt och skrev på detta innan Dl och Anna kom så jag hann aldrig posta det...

Kommentarer
Postat av: Carro

Kan du inte be han köpa en ny duk åt dig då? Det är ju ändå han som är skyldig menar jag...

2009-06-16 @ 22:53:41
Postat av: Anna - hon som skriver bloggen

Haha, som att han skulle gå och köpa en ny, han resonerar som så att är jag så dum så jag lägger en duk där som kan bli förstörd så är det mitt fel.. Bordet är till för att äta på, inget annat! Jag vet.. han är en mupp!

2009-06-17 @ 00:18:56
URL: http://myzsol.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0