I'm happy!

Gissa vad K kom hem med idag under sin lunch? Många av er gissar nog rätt men för er som inte har en susning kan jag säga att han har köpt Sims 3 till mig! I skrivandets stund sitter jag och installerar det, känns som en evighet sen jag startade installationen. Har redan hunnit kika runt på Sims sidan och ska plocka hem en herrans massa saker *spännande*. Nu är mina dagar räddade kan man lugnt säga!! Ååå, det närmar sig slutet på stapeln, bäst att jag springer på damernas, blandar till lite saft med is och gör mig redo *känner sig som ett litet barn på julafton*


Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

åhåhåhåhåhåhåhåhåhååh gud! Jag vill ha det där spelet!!!! Jag älskar the sims! Love love love! Är det kul, har du testat det än?

2009-06-08 @ 16:37:28
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Caro

Nice! Hoppas det lever upp till dina förväntningar! :D Du får åtyerkomma med info senare om hur du tycker det verkar. =)

2009-06-08 @ 19:02:44

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0