Änglabarn

Ska röra mig mot jobbet om lite mer än en timme, vill jag gå dit idag? Svaret är väldigt splittrat, just idag har vi strålande sol och allt är underbart ute.. Detta är inte en dag då man vill sitta inne på ett jobb även om man trivs där, vi får hoppas att vädret håller i sig under veckan.


Igår var vi på 30års kalas, vi åt god mat och hade trevligt. Efter kalaset gick vi iväg och tog en fika på Donken och satt och tittade ut över vattnet, jag verkligen älskar att bo i en stad som ligger vid vattnet. Det är så mysigt. När jag kom hem såg jag att en väns dotter nu hade gått till den andra sidan, jag kan inte ens tänka mig hur hemskt det skulle vara att förlora sitt barn  sådär. Jag tänker på dig och din familj ska du veta *kram*.

En dag man inte kommer glömma i första taget med andra ord, en glädjens dag tillsammans med en sorgens dag. Men himlen fick sig ett litet änglabarn som inte är ensam där uppe. Allt för många barn dör före sin tid.

Angel Child - Natasha A Wright

"God looked down and saw you there
A light so bright to god , it was clear
Just too precious for this world, its true
God needed a special cherub and it was you

God watched you grow, with your mothers love,
Just for a while, then sent an angel from above
To gently lift you up to sit by his side
So mummy dear you must have pride

Your special child shone from the start
 And god knows it hurts that you had to part
But your angel child is truly blessed
Even from the womb, stood out from the rest"

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

USch fy så hemskt. Kan inte tänka på såndärnt för då börjar jag gråta. Ett liv utan Kayleen skulle inte vara ett liv!

2009-06-29 @ 19:46:57
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0