Mycket ska man se innan ögonen trillar ut..


Från expressen.se

Läste en artikel i Expressen idag att det hade varit en Tävling för andra året i rad i Köpenhamn, det var inte vilken tävling som helst utan ett onanimaraton. Under tävlingen uppkom ett nytt dansktrekord som även blev ett nytt världsrekord, en kvinna lyckdes få 222 orgasmer! Vad ska man säga? Jag är glad om jag får en får jag två så räcker det alldeles tillräckligt, eller så kanske det bara är jag som blir färdigfikad efter :P En man hade vunnit uthållighetstävlingen och runkade i 7h 45min, är det verkligen något att vara stolt över när det kommer till normala sexliv? Vem orkar vänta på att han ska komma så länge? "Är du klar snart älskling, jag har kramp både här och där och börjar känna mig som ett parkeringshus där bilarna bara susar in och ut", "Näe, inte riktigt du får hålla ut i några timmar till... har vi nå glidmedel hemma?". Men men, det finns extrema sidor av allt....

Vill ni läsa hela artikeln, gå hit --> " Världsrekord i onani - 222 orgasmer"



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0