Mysig kväll

Igår var jag och K ut och käkade med Dl och hans flickvän på kina, god mat och trevligt sällskap. Dagen / kvällen avslutades tillsammans med bok nummer tre i Sagan om Isfolket (dags att läsa om serien jag läste på högstadiet och sen påbörjade 2001).

Idag har jag läst en och en halv bok, har  även hunnit lira lite med Dl och pratat med S. Jag och K gick ut och käkade middag på Kanalcafé. Jag åt fläskfilé med ungsrostade grönsaker och rosmarinbakad potatis.. det var fruktansvärt gott och jag har hittat ett nytt favorit ställe! K åt något slags kött och han var mycket nöjd han också. Efter middagen tog vi en promenad till Dl och Anna där vi kikade på Wolverine och hälsade på deras kissemisse. Filmen var bra och katten var mer intresserad av mina strumpor med döskallar på än mig :P När filmen var över var det dags att röra sig hemåt eftersom vi ska till Ikea imorgon och tidigt motför vad K brukar kliva upp på helgerna. När vi promenerade hem gick vi en omväg så jag fick titta på frisbeebanan också gick vi förbi stället där vi blev tillsammans. Det var riktigt mysigt ute ikväll, luften är varm också började det smådugga lite när vi närmade oss stan. Det var dock inte mycket utan mer som att stå i utkanten av en vattenspridare *me like*. Jag fick mig ett gott skratt under vägen och jag är väldigt nöjd med kvällen / dagen. Kan säga att jag verkligen behövde komma ut och umgås med folk, att titta på hemmets väggar blir lätt tråkigt och tillslut deprimerande.

Nu ska jag ställa klockan inför imorgon och slappa lite innan bok nummer fem ska få lite "kärlek" av mina ögon.
Tack för en trevlig kväll :)

"She learned to say things with her eyes
that others waste time putting into words"
-Corey Ford-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig kväll! :)

2009-06-15 @ 13:51:48

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0