Nachos och ostsalsa

Fallen - Sarah McLachlan

.... det är så förbaskat gott ibland med just det, nachos och ostsalsa *mmmm*. Det enda negativa är att det verklilgen sätter igågn magen, det låter som att jag har en liten alien som bor där just nu.. eller kanske en liten ET - "Anna phone home".

Har suttit och pratat med S lite under kvällen, det har varit riktigt trevligt.. blev mycket skrattande :) Vi hade lite att tala ut om men nu är allt Ok .

Börjar få slut på böcker nu igen, jag borde bli bättre på att låna böcker.. mitt problem dock är att antingen läser jag ut boken direkt eller så är det en som tar flera månader som jag inte fastnar i och lägger undan den hela tiden. Eller så skulle jag gå med i en bokklubb så man får böcker hemskickade!

"No matter how happily a woman may be married,
it always pleases her to discover that there is a nice man
who wishes that she were not."
-H. L. Mencken-


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0