Nu är det sommar nu är det sol...


S
olen skiner idag också, jag har öppnat ett fönster i köket och ett i vardagsrummet så att jag ska få lite korsdrag, funkar det? Inte allt för bra, men jag avlider iaf inte av värmeslag som man tenderar att få hemma hos oss under sommaren. Jag vaknade allt för tidigt på jobbet idag, klockan 4 slog jag upp ögonen och insåg att jag skulle ha problem att sova vidare. Lyckades dock somna om en stund och hade riktigt mystiska drömmar om en massa folk jag aldrig träffat men pratat med under flera år. Just innan kl 8 kom R och vi pratade lite, hon är så otoligt rolig och jag verkligen gillar att jobba med henne :)


I
går handlade jag två korsordstidningar, tänkte börja lösa lite korsord så inte hjärnan blir förslappad om jag lyckas hålla igång det ska jag nog börja prenumerera (vilket himla ord att stava) på en tidning. Jag köpte två olika igår för jag visste inte riktigt hur pass avancerade korsord jag ville börja med. En av dem hade lite lättare korsord i och den andra var mer neutral antar jag, den med lite lättare var nästan för lätt. Jag hann lösa två och ett halvt korsord igår när det var reklam på TV'n. Det enda positiva med de lätta är att man känner sig "smart" om man låtsas att det är ett normalt ett :P

Snart är det dags att titta på Days of our lives som jag inte har sett på år och dar', efter det finns det en stor risk att det blir en liten tupplur tillsammans med en bok. Frågan är vad jag ska läsa för bok nu, jag har en bunt att välja mellan.. i värsta fall blir det elle, belle, bi.. Om jag inte skulle ta och vila en stund idag så innebär det att jag vill gå och lägga mig för kvällen vid 20.00 och sen vaknar jag mitt i natten o.s.v.

Ha en fortsatt trevlig dag alla ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0