Pissigt väder


D
agens väder är lika dåligt som jag mådde imorse när jag vaknade, vid klockan 7 blev jag väckt ur mina drömmar av en riktigt hemsk halsbränna. Seriöst har aldrig haft en sån jobbig en innan, hade jag inte hittat "Inside" i köket vete fan vad jag hade gjort. Lyckades somna om igen vid 8 och vaknade med huvudvärk istället för halsbränna *great*. Nåjå, från och med nu ska jag se till att ha Inside tabletter i sängbordet så jag slipper leta genom hela köket efter en tablett.

Idag är det dags att jobba igen, börjar klockan 15.00 och är hemma 9.00 imorgon. Detta innebär att jag hinner hem och duscha och käka något innan jag måste ta en buss till sjukhuset i Sundsvall för träff nummer två. Som jag har längtat efter att få komma tillbaka dit så bollen kommer i rullning ännu mer. Tyvärr är inte träff nummer tre förrän i Okt. Hoppas att få komma in till den jag vill lyssna på denna gången så man får lite mer "kött på benen". Glömde nästan bort, hoppas att T är där så vi kan ta igen lite tid tillsammans :)

Nu är det dags att packa väskan, leta upp patientbrickan, hitta en bok som jag inte har läst (svår uppgift), hitta vettiga kläder och strumpor. När allt det är färdigt ska jag bara sitta och känna lugnet innan jag måste bege mig ut i det allt för gråa Härnösand.

"We were given:
Two hands to hold.
Two legs to walk.
Two eyes to see.
 Two ears to listen.
But why only one heart?
Because the other was given to someone else.
For us to find."


Kommentarer
Postat av: Hallonmamma - ensamstående mamma

Ja vädret suger. Men du har iaf The sims att underhålla dej med. Hhaha :D

2009-06-10 @ 15:41:39
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0