Shopping i solen


Vilket underbart väder vi har i Härnösand idag, solen skiner och himlen är blå, kan man be om mer? Idag har jag hunnit vara och besöka en loppis ute i skogen vid Älandsbro, det fanns massor av vackra saker där så om jag någongång kommer mig dit igen så ska jag absolut ta med mig pengar. Efter loppisen besökte vi en affär i Älsandsbro där vi handlade lite av sakerna som ingår i J's present och jag hittade mig två jordgubbar som jag ska sätta i min dekoration på TV-bänken.

Duken och ljuslyktorna (de i glas)

Vi var även på Dollar, där hittade jag två ljuslyktor och en duk som hamnade på bordet i vardagsrummet. Inhandlade även lite matlådor, dekorationsljus / stenar och en skärbräda som passar in perfekt i köket. Efter Dollar åkte vi till COOP där jag äntligen hittade kycklingburgare som jag har letat efter i 2år, första gången jag ser dem på någon affär, uppe i Kalix brukar jag alltid hitta sådana. Till kycklingburgarna blev det mangoraja och potatiskylftor med skal *mums*. Ytterligare en sak som jag inte har hittat här är Funlights - Appear, den smakar fräscht och gott, självklart köpte jag en av mina favoriter också -> Wild Berries. När vi var på väg för att hitta resten till J's present så hittade jag en blomma och en kruka som skulle passa perfekt  på mitt köksbord, kunde jag säga nej? Nope, den fick också "komma med mig hem". Innan vi lämnade COOP åt jag en mjuklgass med lite päronsås på, den var riktigt god men ack så mättande, jag känner mig proppmätt just nu så jag hoppas att K inte vill ha middag allt för fort när han kommer hem.


Köksblomman och skärbrädan


Dagen har varit riktigt rolig, alltid skönt att få komma sig ut lite och umgås med folk. Det trodde ni inte att jag skulle skriva va? Jag som vanligtvis är en ensamvarg som är i ett stort behov av att ha tid med mig själv och inte tvåtusen personer omkring mig. Antar att det är sommaren som gör det, jag blir alltid mer social när solen kommer fram och man kan gå ut och spela kubb, grilla och självklart åka till en strand någonstans i skogen där ingen ser när man badar. Tack för en trevlig tur Dl och Anna, jag hade roligt.


Appear - den är en perfekt sommarsaft.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det vart en riktig trevlig shoppingdag:) Vi får åka på lopps igen snart. Trevlig kväll!

Postat av: sandra

Det beror på om det är en IQ befriad människa eller inte som man jobbar med. Annars går det bra ;) Själv då?

2009-06-25 @ 10:29:32
Postat av: Anna

Haha, börjar namnet på N? ;P

2009-06-25 @ 11:43:19
URL: http://myzsol.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0