Sjukhuset idag

Längtar verkligen inte till bussturen dit, jag hatar att åka buss och jag hittar så otroligt dåligt på sjukhuset. Ack ack, det är bara att vänja sig eftersom jag har 7 till besök inplanerade där utöver när jag ska tillbaka till läkaren o.s.v. Man kan nog säga att jag kommer vara en stammis där innan allt är färdigt :) Vem vet, kanske att jag hittar dit jag ska direkt när jag väl är färdig.

Det gick bra på jobbet, sov dock uselt under natten.. men det hade jag gjort om jag varit hemma också. Sover alltid riktigt dåligt när jag ska till sjukhuset dagen efter eller något annat viktigt / nytt. Jag får helt enkelt ta en sovmorgon imorgon om jag inte ringer och vill att jag ska arbeta.

Ska gå och se så att jag inte har glömt att packa ner något inför besöket också ska jag se till att jag har ställt klockan så att jag inte missar bussen mitt i allt. Kommer förmodligen uppdatera på det andra stället om hur besöket har gått, kanske inte idag men vid tillfälle.

"Don't frown. You never know who is falling in love with your smile."

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till på sjukhuset =)

2009-06-11 @ 11:45:43
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0