Susan Boyle tvåa i Britain's got talent



Det var riktigt tråkigt att hon inte tog sig hela vägen, jag höll tummarna allt jag kunde för henne. Jag är så glad att det dyker upp personer som henne och Paul Potts som verkligen visar vad talang innebär,  att det inte behöver finnas ett otroligt attraktivt yttre för att man ska kunna ha just det. Hon var dock en bra förlorare och önskade dem lycka till och det såg verkligen ut som att hon menade det. Jag hoppas att vi kommer få se mer av Susan Boyle i framtiden.

Idag stod det i tidningen: "Susan förd till sjukhus"  det var kanske inte så oväntat. Man har kunnat läsa i tidningarna inför finalen att de inte trodde att hon skulle klara av trycket o.s.v. Hon stod dock upp i finalen och jag tycker att hon gav en underbar show med "I have a dream". Den passar in bra, hon har en dröm att få sjunga för drottningen i England och jag tror att hennes dröm kommer bli sann, vad tror ni? Jag hoppas att det går bra för Susan och att hon återhämtar sig snabbt. Lite vila och att komma undan all press kommer vara bra för henne.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0