*Tar på min spenderarbyxorna igen*

"Bad Things" - Jace Everett

I
morgon bär det av till Birsta och IKEA, igen! Jag och K har hittat en TV som vi har bestämt oss för att köpa, det blir en 42tums LCD Full HD :) K ville ju som sagt inte ha en HD ready och jag tyckte att det skulle räcka med en som är det sen var o.s.v. Jag hade tidigare hittat en fin plasma TV från Panasonic men igår kom reklamen och räddade oss så det blir en LCD efter allt. för 8000kr, jag drog en sökning på pricerunner och där låg den på 10995kr. Jag och K gjorde en liten deal som går ut på att jag betalar hans nya glasögon / solglasögon som han har beställt också betalar han hela Tv'n , vilken bra deal för mig ;) Jag ringde till affären idag och kollade om de hade den inne och de hade de. Jag bad även om att få boka en men det skulle man inte få eftersom det var en annonsvara, killen kopplade mig till en annan som genast gick med på att boka en i mitt namn, måste vara min oemotståndliga charm som tog honom med storm.

Jag har gjort en liten lista på vad som ska inhandlas imorgon i Birsta, är ni nyfiken på att se den?

  • Tv - ingen surprise där.
  • Två lampor till TV-bänken.
  • DVD och CD-lådor, antal okänt just nu men för att få bänken "full" så krävs det 9 DVD och 8 CD men det blir ganska mycket pengar så jag kanske köper några nu och resten sen.
Det kommer bli så fint, jag kan redan se det framför mig. Om allt går bra imorgon och TV'n kommer sig hit och allt funkar så blir det en filmkväll här för att inviga den.  Alla är inbjudna :P


Igår såg jag att säsgon 2 av True Blood äntligen har kommit ut, detta innebär att jag har två avsnitt att titta på idag, som jag har längtat efter att få se den :) Detta är en vampyrserie som jag har lyckats se alla avsnitt av. Visst deras huggtänder är lite skrattretande men annars så är den underhållande och det är lätt att komma in i den. Serien har sina roliga stunder och den får mig glad och det är vad som räknas :)


"When you came in the air went out.
And every shadow filled up with doubt.
I don't know who you think you are,
But before the night is through,
I wanna do bad things with you."

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad är det för krav dom har för en sån operation? Funderat länge på det med men dock aldrig vågat söka för det.

Och just det. Var ju kycklingburgarna jag skulle nämna för dig för länge sen när vi var och handla på coop att vi såg dom där då jag såg du sökte dom :p Men minnet är som bortblåst.



Hoppas ni får en trevlig helg i värmen :)

2009-06-26 @ 22:24:06
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0