Torsdag!

Dagen har varit lång och ack så tråkig, jag har varit otroligt rastlös och inte har det funnits någonting att göra. Jag har försökt läsa lite, städade lite men ingenting höll mitt intresse allt för länge, detta resulterade i att jag gick och sov en stund.. med min tur kommer jag inte kunna sova inatt.

Hittade en TV i en av de tidningar vi fick idag med reklamen, nu behövs bara en tur till Birsta och sen kan man börja se på film igen. Jag hoppas att den finns i Birsta, borde egentligen ringa ner och boka en men K vill vänta med att boka. Jag ska dra räkningarna imorgon och sen kommer jag ringa och boka en oavsett vad han säger, annars kommer det inte finnas någon kvar när vi väl kommer oss dit.

Ack ack, nu är pausen i raiden slut så jag antar att det är dags att hoppa tillbaka in i spelet.

På återseende

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0