Trött i kropp och huvud

Det känns verkligen att jag sov uselt under natten och att jag sen har varit på språng större delen av dagen. Bussturen till sjukhuset var lika usel som vanligt, jag hatar att åka buss och jag lyckades bli åksjuk. Väl framme på sjukhuset så fick jag vänta 40min innan mötet började, självklart fick vi sluta 45 min tidigare idag när jag var ensam så det var bara att sätta sig ner på en bänk och vänta på bussen. Vädret idag har varit uselt, regn och åter regn. Jag är glad att dagen är över för jag är helt slut i både kropp och själ.

Jag hoppas det blir bättre väder imorgon och att jag får sova ordentligt inatt. Vem vet vad som händer under helgen, har inga planer utöver att städa och tvätta lite om nu inte K vill åka till Ikea och kolla på sakerna vi ska ha så att jag kan beställa hem dem. Problemet är att K vill se allt innan på affären så vi måste till Birsta, ibland suger det att inte ha bil.

Kommentarer
Postat av: Carro

Äh, va fan, IKEA är IKEA. Tycker man brukar få en rätt bra uppfattning av hur sakerna är genom att bara kolla på deras hemsida eller i katalogen. Nu får han sluta vara så kinkig. ;)

2009-06-11 @ 23:26:05
Postat av: Anna

Du vet hur han är din bror, vill titta och känna på allt innan han bestämmer om det är något!

2009-06-11 @ 23:45:32
URL: http://myzsol.blogg.se/
Postat av: sandra

Okej, det är ju bra. Hur har du det annars? Hoppas du har det bra.

2009-06-13 @ 12:55:20

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0