Random whining..

Kan någon förklara för mig varför det alltid händer 2000 saker de helger man jobbar, men när man är ledig så händer det ingenting? Denna dagen känns mest som bortslösad tid då jag hellre hade arbetat än varit ledig, jag hoppas verkligen att det inte blir så nästa helg också. Det skulle vara skönt att åka norrut och umgås lite med nära och kära för denna staden är så gott som död :) Men det blir nog bättre när C tar sig norrut och hälsar på släkten. Det skulle vara skönt med en liten teleport så man kan träffa sina nära vänner när man vill och inte behöva använda msn/telefon/sms o.s.v. Räddningen idag var iaf att jag och P hade lite skoj under dagen så man kände att något har iaf hänt.

Kanske är jag negativ för att det blev som det blev när pappa skulle hit och jag verkligen såg fram emot att få spendera tid med honom, jag vet inte alls.

Kommentarer
Postat av: Carro

Har inte gjort speciellt mycket idag jag heller. Eric har varit på svensexa mest hela dagen och jag har bara suttit hemma och gjort ingenting. Hade så gärna gjort dig sällskap! Men snart så. Efter den 3:juli någon gång (ska på bröllop här nere då) så ska jag försöka ta mig upp så fort som möjligt.



Kram

2009-06-07 @ 00:04:43
Postat av: Anna

Det låter kanon :)

2009-06-07 @ 01:14:05
URL: http://myzsol.blogg.se/
Postat av: Anna

Känner så igen mig....

Men i sommar får vi verkligen se till att ta tag i tiden och umgås! :) Ser fram emot Kubb och grillning tillsammans allihopa.



Det har varit ett par fullplanerade helger för mig och Jonas nu, men nu när skolan är slut och jag inte jobbar alla veckodagar så skall det väl förhoppningsvis bli lite lättare att planera saker ihop:)



Kram.


Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0