Vardagsrummet förändras

Bilden fotad av Dl's flickvän :)

E
fter många timmars slit med verktyg, skurmedel och en himla massa bärande med saker så börjar äntligen vardagsrummet få liv igen.Tv-bänkarna är nu på plats och större delen av sakerna har hittat hem till sina nya "bostäder".
Jag trivs väldigt bra med vardagsrummet nu och är så glad att jag äntligen får se mina vackra tavlor på väggen, eller låt mig rätta till det, en vägg där man ser dem!  Nu har vi inte kvar så mycket saker att köpa innan jag är "klar" med tv-hörnan. Jag ska inhandla 9 DVD-lådor och 8 CD-lådor, utöver det ska det inhandlas en stor TV och två lampor. Jag ligger just nu i valet och kvalet mellan två olika så jag ska låta K bestämma.


Vad tycker ni?



H
är ser ni hur det ser ut just nu, fler bilder finns på min bilddagbok. Det kommer bli mycket bättre som sagt när vi får en ny TV där och får dit alla lådor som ska bo i bänken :) Man kan se på den översta raden till vänster hur det kommer se ut i resten av bänken förutom där Stereon och boxern står.

Jag måste sända ett STORT tack till Dl och Anna som hjälpte till här idag. De kom inte bara med mig till återvinningen med kartongerna utan de åkte även hem och hämtade en maskin så jag kunde få hål i bänken till sladdarna också fixade Dl så mina tavlor kom upp på väggen. Han och K fick visa hur starka de är när de bar den gamla TV'n och bänken till sovrummet också kom Dl och bar denna lilla TV  till rummet från gästrummet. Vi får se hur lång tid det tar innan K blir less på att vi har en TV här inne som han knappt ser, någon som vill tippa?

Nu ska jag ta mig en lång och skön dusch för det förtjänar jag verkligen, efter det ska jag bädda ner mig i sängen med en bok och vila mina ack så värkande fötter.

"Remember, the greatest gift is not found in a store
nor under a tree, but in the hearts of true friends."
-Cindy Lew-

Ps. Grattis Mamma på din 56års dag, hoppas att du har haft en fin dag Ds.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tackar. Men om vi mår bra är en annan femma. J har åkt på en grym körtel feber och jag börjar få smått ont i halsen och bli snorig med så jag hoppas jag slipper. Fick nog av min Bronkit helvete. Men J lär må dåligt i månader då det inte finns botemedel för skiten :( Annars är allt ok här :D Och det blir fint i rummet när du får ordning på det hela :) Allt bra med er med annars? och hur går det med springet på sjukan i s-vall? blir du nåt klokare av det hela?

2009-06-17 @ 11:43:13
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0