*fräser*

... denna förbannade dator!!! Jag är så fruktansvärt less på den att jag kan dö! Som ni kanske märker så varade inte smekmånaden med all installation länge!!! Från att ha fått nya saker hela tiden och varje gång är det något som går sönder / är fel. Jag trodde att när jag väl fick det nya moderkortet och minnet så skulle allt vara bra... jomenvisst. När datorn var färdig installerad med alla program / drivrutiner etc så slutade saker fungera, K började genast köra en massa tester, var rädd att grafikkortet (det tredje som är inne i denna datorn) hade pajjat men det visade sig att min skärm är trasig / på g att dö. Happ, nu sitter man med allt nytt i datorn men med en gammal skärm! Min platta var bara 1,5år gammal *suck* så nu håller K på att leta upp en ny åt mig på nätet. Men men, ingen kan säga  att vi inte har reservdelar hemma: 2 grafikkort (hade 3 innan L fick ett), två moderkort, 2 cpu, 4gig ram o.s.v. Synd bara att inget av det passar i min "nya" datorn. Det skulle vara intressant att se hur K skulle reagera om det var hans som inte funkade, att inte kunna lira CoD4, Left 4 dead o.s.v. Men men, den dagen jag får en ny skärm så hoppas jag att det är färdigt. Glömde nästan, behöver ett nytt tangentbord, K's gamla G15 är inte som det ska =( Blir till att köpa ett nytt, men denna gången ska jag INTE ha Te i närheten av det.

Nu är iaf helgen över, K är inte på det bästa humöret. Han har slutat snusa och har knappt sovit något för att han har skruvat i min dator och sin. Han har sagt att det är sista gången han är inne i min och gräver, får se om han kan hålla det.  Inget jobb nu på ett tag, kommer börja klättra på väggarna...

.... well, inte så mycket mer att skriva.. mest ordbajs idag.

"Love: A fruit always in season."
- Mother Teresa -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får börja träna på gym så slipper du klättra på väggarna. :)

2009-03-16 @ 20:16:25
Postat av: Anna

Vem som nu skrev det där, har inget intresse av gym.. aldrig haft kommer aldrig ha.

2009-03-16 @ 22:02:48

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0