Fredag!

Har sovit lite si och så inatt, K har vänt sig om i sängen en himla massa gånger. Varje gång har han tittat på mig med ett busigt leende och fnissat lite innan han har vänt sig om. Det var som att se en 5åring.. jösses. Blev väckt av telefonen (idag igen) gjorde mig redo att skälla när jag gick till telefonen, idag var det inte en försäljare dock utan DL.

Det blev stekt ägg till brunch idag och lite saft, är fortfarande trött men ska hålla mig vaken. Funderar på att ta mig en tur med dammsugaren och ordna lite i lägenheten... eller så kan jag vänta med det till imorgon så K kan hjälpa till. Får se hur det blir, är inte allt för stökigt här. Måste dock ta och tömma diskmaskinen och ladda den igen *less på disk*

Imorgon får jag främmande *glad*. Det har gått alldeles för lång tid sen vi hade främmande, men jobb och annat har satt käppar i hjulet. Men imorgon sker det och jag är överlycklig! Både L och Dl och A kommer hit :D Det finns inget så uppfriskande som att umgås med nära och kära. Sen kommer det ju ev. bli mer av det om det blir som jag hoppas i April :)

Dags att gå till köket en sväng och ordna där, sen blir det till att umgås via datorn istället *bättre än ingenting*.

"There's nothing as nice as someone who shares,
your laughter, your secrets, your wishes and cares,
someone who's there through your good times and tears,
who stays by your side as your friend through the years."
- Autymn Skillings -


Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt! Hoppas ni får det kanon imorgon!! :D

2009-03-20 @ 12:35:42
Postat av: Anna

Det tror jag nog att vi får, synd att du inte är här också, då hade det varit komplett :)

2009-03-20 @ 12:50:23
URL: http://myzsol.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0