~Måååååndag~

Ny vecka, nya tag!

Läste ut en bok idag O.S.A., en lättläst bok med lite tantsnusk varning. Med tantsnusk menar jag lite som Harlequinböcker tenderar att vara med lite "heta" sexscener. Boken var underhållande och funkar helt ok för mig, jag gillar Denise Rydbergs böcker och denna var inte något undantag. Ikväll ska jag påbörja Väninnan, upptäckte precis att den bör läsas före O.S.A. men det hade jag ingen aning om eftersom jag bara sträckte ner handen i min bokkorg och tog en bok sist jag behövde en :)

Fick idag kallelse till att ta cellprov, självklart kallar de mig när jag har varit på jobbet sen 9.00 morgonen innan och vill att jag ska komma till Sjukhuset kl 9.15... skulle inte tro det! Hinner knappt hem så ska jag vara på sjukhuset. Jag är riktigt chockad över hur bra de är på att pricka in datum då jag inte kan, antingen jobbar jag eller så är jag inte ens i stan. Har suttit och försökt få tag på dem bra länge nu,  självklart har de inte något kösystem så det är bara att ringa ringa ringa.

Näe, man kanske skulle ta och bära bort det som blev kvar från lunchen, orkade inte käka upp allt. Sen ska jag ta mig ett stoooort glas med saft +is och slappa.

"Grow old along with me
the best is yet to be."
- Robert Browning -

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul du tycker det, måste ju göra ngn egen lösning när våran ordinarie sänggavel inte passar i vårat lilla sovrum ;)

2009-03-24 @ 22:50:31
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0