~Onsdag~

Nu har jag äntligen läst ut boken jag skrev om i måndags. Den var riktigt bra måste jag erkänna :) Utöver att jag har läst idag så har jag inte gjort så mycket mer. Har varit ute med vovven i solen, han är äntligen bra i magen igen *glad*. Jag och K var på jakt efter ett våffeljärn idag men vi hittade inget :S Iof äter man ju inte våfflor allt för ofta, men det kan vara bra att ha. Skulle behöva dra igång en tvättmaskin, men jag känner mig såååååå lat!

Anyway, har inte så mycket att skriva idag.

"Good friends share good times,
but great friends divide pain."
- Michelle C. Ustaszeski -

Kommentarer
Postat av: Sandra Österlund

Det skulle vara trevligt :)Vad ska du göra till helgen? Kram

2009-03-26 @ 16:10:13
URL: http://sosterlund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0