Plockade en lista från fröken L..

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter:
Anna Margareta Björkman
Smeknamn: Sol, Myz..
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Har lyssnat på Total eclipse of the heart många ggr..
Beroende av: 
Det enda beroende jag egentligen har är väl mat, sömn och wc. Men att umgås med vänner och familj är väl ett beroende i sig antar jag.
Vem behöver du mest just nu:
Min farmor, har inte sett henne på snart 1,5år och räknar dagarna till vi ses igen.
Vad tror folk om dig?
Ingen aning och jag bryr mig verkligen inte.
Stämmer det?

Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är bra på att lyssna och finnas där när det behövs.
Vad säger du för att imponera på någon?
Handlingar imponerar mer än ord, men jag är inte en person som försöker "impa" på andra utan jag är bara mig själv helt enkelt.
Hur imponerar man på dig?
Om man är ärlig och står för vad man tror på. Jag hatar oärliga personer och sådana som vänder kappan efter vinden.
Brukar du skratta för dig själv?
Händer iaf en gång om dagen.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Great to hear and bon apetit :) I had a great time with my family but I'll tell you about it asap. Say hi to dl from me and have fun :).
Var bor du?
Lägenhet, mitt i stan i ett hus byggt 1880 eller så. Har 3rok och 3,5m i takhöjd.
Trivs du där:
Home is where the heart is eller vad säger man? Har trivts bra överallt där jag har bott :)
Äger du några converse:
Har ägt många par, ett av dem stannade på Kos är jag åkte hem för jag hade fullt :) Men just nu har jag inga, kollade dock på en converse väska igår som jag var riktigt sugen på.
Sprit, cider, vin eller öl:
De få gånger jag dricker så är det sprit eller cider.
Brukar du bli för full:
Det har väl hänt..
Vad har du för mobil operatör:
Telia
Är du allergisk i mot något:
Har varit känslig för katter och kan känna av pollen. Vissa tvättmedel är också ajabaja.
Har du haft sex idag:
Inte vad jag vet.
Nästa mål i ditt liv: 
Få ett fast jobb, även om det kan vara skönt att vicka så är det alltid skönt med ett fast.
Hur svarar du i mobilen:
Ja Hallå, Hej eller Anna.
Vem ringde du senast? 
Kristoffer.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
"åååh, jag måste tömma tvättmaskinen.. har helt glömt bort den.. Mmm, jag ska dammsuga o plocka ihop lite.."
Antal timmar sömn inatt:
Ganska precis 7h
Sov du ensam:
Går inte att sova ensam här, alltid någon som smyger ner i sängen.. om det är en människa eller ett djur är helt olika..
Brukar du komma i tid:
Ja, jag är alltid i tid om inte något oförutett händer som att jag stukar fotleden. När jag arbetar brukar jag alltid vara runt 15-10 min tidig.
När mår du bra:
När jag är bland människor jag tycker om.
När blev du fotad senast:
Hmmm, vete tusan.... kom nog med på ett kort förra helgen när vi hade lite galej.
Hur känner du dig nu:
Sömnig och snuvig.
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, grå, vit..
Vad tycker du om fötter:
Jag hatar fötter...
Vad saknar du:
Vissa personer som jag ser alldeles för sällan.
Hade du en bra kväll igår:
Jag hade en underbar kväll igår.
Favoritdryck på morgonen:
Vatten.
Rakar du benen:
Jopp, oftare under sommaren sällan under vintern :P
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Allt från klockan 00 till 6 beroende på vad jag gör och hur jag ska jobba som.
Är du blyg?
Hmm, beror på... känner jag inte personer är jag lite laid back och håller mig på min kant.. känner jag folk så skulle jag aldrig känna mig blyg.
Sysslar du med någon idrott:
Nope.
Vill du hellre ha mail än brev:
Jag saknar gamla hederliga brev från vänner.. finns inget så mysigt som att få ett handskrivet brev som man kryper upp i soffan med och läser.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Absolut
Har du spytt offentligt:
Mmmmmm...
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Vill du verkligen veta det?
Är du nöjd med ditt liv:
Är man någonsin helt nöjd?
Är du bortskämd:
Det tycker jag inte att jag är.. antar att andra skulle säga motsatsen. Men jag brukar jobba för att få det jag vill ha... och när man väl får det känns det bra mycket bättre.
Vad gör du i morgon:
Plockar ihop lite och börjar tvätta upp lite saker inför resan.
Vad är det värsta du vet?
Ljug inte för mig .. behöver inte skriva så mkt mer än det.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Olika, ibland ingenting ibland lite mer.. beror helt på vad som händer. Men oftast när det inhandlas något så är det till middagen. Är inte ofta ute och nöjeshandlar.
Vad behöver du just nu?
Lunch!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?
Haha, har dålig koll på sånt.
Vad längtar du till?
Påsk
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Jag har många vänner, men bara några få nära eftesom jag upptäckt att vissa bara finns där in good times.
Vad använder du för shampoo?
Dove
Vad är det finaste du fått?
Hmmmmm..... ingen aning.. tycker allt jag får är fint desvärre.
En speciell dag du minns:
19 Maj 1996
Hur gammal är du:
28 enligt mitt körkort och kommer vara det i måååånga månader till.
Tycker du om någon just nu:
Jag tycker alltid om någon.
Om fem månader:
Färdig med sommarjobbet.
Du samlar på:
Ljuslyktor och böcker.
Gröna eller röda äppeln:
Hmmm, föredrar de som inte ens finns här :S
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Jag brukar prata med L för han finns alltid där.
Gillar du golf:
Minigolf gillar jag, vanlig golf har jag provat en gång och då flög en stor grästova iväg.
Vilken tid gick du upp idag:
13.00
Har du sovit i din egna säng inatt:
Äger alla sängar här ;)
Har du strumpor på dig nu:
Jopp, rosa med hjärtan på som är röda.
Vad ska du göra ikväll:
Slappna av och känna lugnet.
Är det okej att gråta:
Att gråta är ingen svaghet...
När grät du senast:
Hmm skrattade så jag grät senast igår :) Men gråt-gråt var det ett tag sedan.
Laddar du ner musik och film från Internet:
Har väl hänt.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Göra upp med CSN, handla nya gardiner och ett nytt köksbord. Sen skulle jag göra något för mina nära och kära och ge min syster lite pengar att sätta in på sina barns sparkonton iom att jag är deras gudmor.
Bär du glasögon eller linser:
Glasögon när jag kör bil.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Haha, vad är märkeskläder? Jag bär det som jag tycker är skönt.
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
Om jag ska jobba är jag uppe mellan 7 och 8, annars runt 11.00 om jag inte har varit uppe alldeles för länge.
Har du piercing:
Har haft för många år sedan.
Vill du gifta dig:
Hmmm, fråga mig om några år igen..
Vill du ha barn:
Vem vet inte du, vem vet inte jag...
Solar du ofta:
Nej, jag blir rastlös och hatar att ligga o pressa.
Är du bra på att laga mat:
Det funkar :)
Gillar du att dansa:
Jag har älskat att dansa, men jag är inget för discodanser om det nu inte är en liten tryckare då och då.
Är du flygrädd:
Hmmm, inte rädd men jag blir lite åksjuk.
Hur vig är du:
Vigare än man kan tro men inte som en gymnast :P
Vad dricker du helst när du är törstig:
Ett glas vatten med is.
Vilken är din favoritglass:
Har ingen favorit utan gillar många lika mycket.
Tror du på ett liv efter döden:
Hmmmm, jag hoppas väl att det inte är helt slut när man väl dör men only time can tell.
Tycker du om sushi:
Aldrig smakat och kan erkänna att jag inte är direkt upphetsad av tanken på att smaka ..
Vad äter du helst när du ser på film:
Popkorn
Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja.
Har du tandläkarskräck:
Inte skräck men jag ogillar att dem.
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
natt..
Vilken ögonfärg har du:
Dominerande brun/grön (beroende humör) men det finns även lite blå/grått i dem.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
I have..
Biter du på naglarna:
Inte oplanerat, kan dock bita bort dem ibland för att jag är för lat för att hämta en sax.
Röker du:
Har hänt men inte som det efterfrågas här.
Hur ofta tränar/motionerar du:
Promenerar med vovven...
Senaste låt du hörde:
Brandon Lee
Vad gör du på helgerna:
Jobbar oftast och när jag inte gör det så umgås jag med mina vänner eller bara slappnar av.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0