Random Monday!

Måndag igen, helgen försvann så fort. Jag hann nog inte fatta att det varit helg förrän jag insåg, det är redan måndag nu enligt klockan.

Vaknade klockan 10 och gick ut med Mirre som var helt skogstokig. Efter promenaden spenderade jag lite tid med S och Dl. Tog en paus och drog iväg på affären för att handla lunch, hittade även lite kyckling som jag ska tillaga till middag ida tillsammans med currysås och ris. Imorgon blir det pyttipanna med ägg, detta är första gången det serveras i denna lägenheten (vad jag vet). Under tiden min lunch blev varm så tog jag mig en dusch, passade även på att dammsuga och plocka ihop lite överallt. Resten av dagen har varit lugn, eller lugn och lugn.. fröken L har sprungit runt i TV bänken som en toka, men filmerna har klarat sig (tack och lov).

Men men, ska inte tråka ut alla med min otroligt spännande dag :)

"Love comforteth like sunshine after rain."
 - William Shakespeare -


Kommentarer
Postat av: Anonym

test test

2009-03-10 @ 20:13:45

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0