Random Sunday!

Sitter och laddar hem alla saker till datorn som försvann när den blev ombygd och ominstallerad. Nu har jag äntligen fått ner lite saker iaf: Winamp, Ts, Skype, Xfire. Musiken och filmerna förs över från min bärbara hd så nu börjar det likna något. Det är så skönt att ha en dator som man kan stänga av igen när man går och lägger sig eller åker bort, vilken frihet och jag ser fram emot att se på elräkningen om det blir någon skillnad :) Åhå, kom precis på att jag inte har tagit hem MSN, kanske skulle göra det också ^^

Har som sagt jobbat under helgen och båda kvällarna gick fort. I fredags tittade vi på Let's dance, Spiderman 3 & pratade. Igår var det någon film på tv som vi tittade på efter att ha sett på Melodifestivalen. Nu blir det två lediga helger om de inte ringer in mig från "Pumpen". Jag hoppas att de gör det, var så förbaskat skönt att få komma ut och jobba igen.. man blir så slö av att inte ha ett stadigt jobb.. de som har ett stadigt ett är lyckliga rackare.

Håller på att se om jag ska åka norrut till Påsk, allt beror på L om han ska åka eller inte. Jag är inte sugen på att sitta på en buss i så många timmar och att köra bil ensam är inte heller lockande. Men men, vi får se hur det blir. Antar att jag kommer få ta bussen om han nu inte kommer, vill verkligen träffa familjen. Det negativa är att när man åkt buss så vill jag stanna där lääänge för den bussturen är inte rolig. Men om jag nu får åka buss så kommer jag ändå åka hem på måndagen eftersom jag mest troligt kommer jobba och inte vill missa det. Men men, det är några dagar kvar tills det blir aktuellt så jag ska inte fundera allt för mycket på det.

Nåjå, ska ta en tur på affären.. blev så sugen på kycklilng idag när jag och en på jobbet pratade om pajen jag gjorde till E här om helgen. Kommer dock göra som sist, en currysås med kycklingen, lök och paprika också kokar jag ris till det :) Jag hoppas att de har hunnit grilla kycklingarna innan jag kommer dit så jag slipper ta en till sväng senare idag. Efter affären lutar det åt en tupplur, e lite småtrött. Trodde inte jag skulle bli trött eftersom jag var pigg som en lärka imorse när solen sken in i sovrummet.. ack så fel man kan ha :)

"Don't let today's disappointments
cast a shadow on tomorrow's dreams."
- Author Unknown -

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej... jag använder den här hemsidan för att ändra mina backgrounds...

Din engelska blogg??? nyfis

http://www.thecutestblogontheblock.com/free-backgrounds

2009-03-15 @ 12:08:42
URL: http://ladyfoxyfoxie.blogspot.com
Postat av: Nilla

Hallå i stugan! Äntligen är man hemma från den förbannade utredningen. Helt slut och förstörd. Men det roliga är att vi har förlovat oss igår den 14:e :D Äntligen kanske man ska säga att vi fick tummen ur och gjorde det :p Hoppas ni har haft en bra helg m.m.

2009-03-15 @ 17:31:57
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0