Ändringar i bloggen kommer ske

Jag har aldrig varit en som skriver två tusen olika inlägg, allt som ofta har mina fått innehålla både det ena och det andra. Det kommer bli en ändring på det i framtiden. Nu kanske ni undrar varför det kommer ske, det är väl inget fel på att mixa allt?

Här kommer mitt svar:

Jag har många gånger varit ute efter olika saker jag skrivit i bloggen för att kolla upp ett specifikt datum, ibland har jag varit ute efter ett recept som jag vet finns där eller en film / bok. Ibland har jag varit ute efter en specifik kommentar som jag kommer ihåg eller ett svar på något och sen får jag leta genom hela "skiten".

Men nu mina vänner kommer det bli ändring på det. Om jag vill skriva om en film jag har sett så kommer det bli ett inlägg om bara den filmen som sedan givetvis hamnar under Film och Böcker. Har jag smakat på något gott som jag vill tipsa om då hamnar det under... självklart - Matlagning.  Detta innebär att det kommer bli lättare för både er och mig att hitta i bloggen.

Ja, jag vet.. ibland är jag allt bra smart ;)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0