Helgen - Fredag och Lördag iaf.

Under fredagen jobbade jag, dagen gick snabbt :) Det var S som jobbade när jag kom dit så vi satt och pratade en stund. När jag kom hem var det bara att börja helgstäda lite också tog jag mig en liten tupplur. När jag jobbade bestämde jag med H och E att vi skulle spela Kubb under kvällen och K var helt med på noterna.



Runt 21 gick vi ut för att lira Kubb på Mellanholmen. Lagen blev väldigt "rättvisa" dvs Killarna mot Tjejerna. Det såg ljust ut ett tag för mig och E men tillslut förlorade vi när herrarna fick in lyckoträffar hela tiden. Det bästa uttrycket som uppkom när jag sa åt H att han allt får backa lite för hans skor var minsann framför linjen var: "Jag har inga tår har jag inte sagt det också flyger jag som en kolibri". Resten av kubbspelet såg jag mig honom som ett litet kolibri som kastade pinnar.

Efter matchen gick vi in och drack lite drinkkar och kacklade. Jag skrattade (som vanligt) så otroligt mycket åt H, vet inte varifrån han får allt. Vi spelade lite Wii där jag lyckades att komma sist en runda och vann den andra (när jag väl var full). Mot slutet av kvällen runt 2 började K och H exprimentera med drinkar, de pratade även om hur lyckat det skulle vara att injicera en biff med sprit så man får middag och alkohol i ett och blir full redan under själva middagen. Det åkte så många förslag och båda nästan bad mig på sina bara knän att få kolsyra deras nyaste drink. Jag sa självklart: No, never!
De blandade och de blandade, K gjorde en drink som tog över bänken och golvet, själv sprang han runt med en sked och försökte fånga upp de tjocka klumparna som uppkom i drinken.



Här ser ni resultatet av deras blandande, enligt dem var det himmelriket själv. Den består av ca 50% Tequila Rose och 50% Coca Cola, sen har de rivit lite Marabo choklad på. De gjorde en variant med lite mindre Tequila Rose också drog de i mer cola, det var den som åkte överallt. Denna drink var mer som en efterrätt i konsistensen.






Lördagen spelade jag en himla massa spel när jag väl kom mig upp ur sängen vid 13.30. Kikade på Robinson och blev lite besviken på att Lukas åkte ut, inte så oväntat men jag hade hoppats på att han skulle ta sig längre. Efter Robinson kikade jag på Eurovision, det var meningen att L skulle komma och titta men jag hörde inte ett ljud från honom. Jag fick helt enkelt ta glassen jag hade inhandlat och äta själv. Herr M satt också och kikade på tävlingen så jag fick lite roliga kommentarer om tävlingen via datorn ;)

Vid 3 gav jag upp och däckade i sängen efter att ha läst i ca 30 minuter. Hade drömmar om allt från agressiva valar till hajar så sömnen gav jag upp vid 11.30 ida.. Resten av helgen får ni en update på imorgon :)



"In my wildest dreams, you always play the hero.
In my darkest hour of night, you rescue me, you save my life."
-Bliss and Cerney-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm, den där drinken de blandade lät ju jättemumsig.... :P säger bara: Tequila rose drickes bäst utan något annat än isbitar! Lät som en intressant helg det där. :)



Kramar!!

2009-05-17 @ 17:21:24
Postat av: Carro

Ovanstående kommentar var ju givetvis ifrån mig. ;)

2009-05-17 @ 17:22:35

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0