Here we go again...

Vad vaknar man upp till (utöver en katt som jamar så man blir tokig och en hund som klöser på dörren o gnäller) jo tre personer som gör att bloggen ändras från svart till blommig! Om ni ser något som skulle passa som bakgrund får ni gärna länka mig, jag är alltid öppen för förslag.

Ringde till banken för att kolla hur mycket dineros jag hade liggande där, jag fick mig en glad överraskning och gick till affären. Nu finns det allt från ny saft till kalkon, köttfärs, mjölk, fil, grönsaker och korv. Middag idag blir helt enkelt korvstroganoff med en liten sallad till *mmm*. Inhandlade köttfärs med kort datum för 10kr (400g) förpackningen idag, slängde dem snabbt i frysen.

Var duktig och gick med i bloglovin som alla har gnatat om i månader, om jag sen kommer komma ihåg att logga in där är en annan femma. Så ni som lirar med det kan lägga till mig antar jag, eller det kanske ni redan har gjort :o

Dags att blanda till lite saft och njuta av solen som man kan se genom molnen idag.

"I'm going to make him an offer he can't refuse"
-The Godfather-

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/246427/anna?claim=tvvwgc5eyz3">Följ min blogg med bloglovin</a>



Ni som funderar på varför jag har en massa konstiga tecken i slutet av detta inlägg så är det för att jag vill "tagga" bloggen som min på bloglovin, om det fungerar.. det kan bara tiden utvisa :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0