I-s-a


Wind Of An Angel

M
in syster har hunnit ringa mig två gånger idag och skickat en bunt sms ang den nya vovven och bilder på henne. Sista samtalet så ville hon att jag skulle kolla på Kennelns hemsida hur vovven såg ut där. Isa har namnet Wind Of An Angel. Hennes syskon heter allt från Wind Of Change till She's Like The Wind.. Antar att de gillar Scorpions och Dirty Dancing eller så ville de bara ha Wind (förmodligen) :) Eftersom syster gjort sig besväret att ringa och smsa så sätter jag snällt upp bilderna på vovven i bloggen :)


Hon ser så liten och söt ut, hoppas verkligen att jag kommer hinna åka upp och hälsa på när hon fortfarande är liten.. så att det inte blir som när jag träffade Lotta, hon hade nått sin fulla storlek när jag väl såg henne.

Men men, nu är det slut på bilder för idag, så det så! :D



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0