Jag behöver ett nytt databord



Ett sådant vill jag ha, för det första slipper man se K hela tiden när man tittar åt sidan, hans saker kommer inte smyga sig in på mitt bord, jag kommer kunna skriva upp på bordet saker jag ska komma ihåg och bäst av allt, man kan dammsuga under det utan problem! Tänk att slippa allt damm som samlas där under? Jag har ju ett bord med "plankor" där nere där allt lagras. Det enda problemet blir att bli av med det gamla, vi har ingen bil att ta det med till soptippen. Hmm, kanske skulle ta upp det med mor och far när de kommer och hälsar på under sommaren... då kan jag ta med dem till Ikea och handla ett eller kanske två för jag ska försöka sälja in det hos K också.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0