M-å-n-d-a-g

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig under helgen, men den blev bra ändå. Tyvärr kunde inte H och E komma och spela kubb på lördagen, detta resulterade i att Herr L inte heller kom eftersom han inte tyckte att det var någon idé att bara spela med mig och K. VI har instället semi-bokat helgen efter den som kommer nu, får hoppas att det inte blir några ändringar.. och att det blir fint väder!

Jag tittade som vanligt på Robinson i lördags, behöver jag säga att jag hurrade när Christian åkte hem? Jag blev även lite lättad när Lukas inte fick åka hem, jag gillar honom på något sätt. Det ska bli spännande att se vad som händer nästa vecka, förhoppningsvis vill E se på det när jag jobbar :P

Idag är K ledig så vi tog oss en rejäl sovmorgon. När jag kom upp såg jag att jag hade fått en avi att hämta ut :) Det visade sig vara gardinerna som mamma har inhandlat och sytt till mig. Vi såg tyget i en katalog när jag var uppe i Norr och det var jättebilligt så vi slog till. Tyget var dock mycket tunnare än det såg ut, men det fungerar som sommargardiner.... Det är såå synd att vi har så stora fönster ibland,  jag har inte råd att inhandla gardiner till dem så ofta. Men men, tack Mamma för gardinerna, det kommer bli superfint med dem.

Nu har jag hunnit putsa ett fönster i vardagsrummet, det behövdes verkligen! Nummer två får vänta lite, soffan är i vägen och jag orkar inte börja bråka med den också idag. Det enda som fattas nu är att K klättrar upp på stegen och plockar ner de gamla gardinerna så att de nya får komma upp :)

Ha en trevlig dag alla och tack för en rolig helg P :)

"What do you do when the only person who can make you stop crying
is the person who made you cry?"

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja era fönster e ju inte småa precis! Fy tusan! Minns när vi höll på och måla väggarna där hemma hos er! Var det K och ngn till som fick sätta upp bården? haha!

2009-05-04 @ 17:16:24
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var jag och K som satte upp den :) Jag fick gå på golvet med moppskaftet där en ikea plastkniv var fasttejpad så att rullen kunde stå på den och "rulla" eftersom vi rörde oss =) Johanna var den som målade över den gamla bården :D

2009-05-04 @ 19:46:09
URL: http://myzsol.blogg.se/
Postat av: Carro

Hehe, just det, putsa fönster kanske man borde göra. Ser ut som ett lager av dimma på fönsterna nu här hemma. :P



Ah, just det. Bården... Det kommer jag ihåg. XD Bra blev det iallafall! Ska bara se hur vår badrumsbård ser ut i denna lägenhet. Helt jävla knarkad!!!

2009-05-04 @ 21:54:03
Postat av: Anna

Well, du har iaf bård i badrummet! :D

2009-05-04 @ 23:09:16
URL: http://myzsol.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0