Min dreamboard



Blondinbella la för ett tag sen upp sin dreamboard på sin blogg, efter det har jag sett dreamboards överallt. Jag funderade då på att göra min egen, detta föll tyvärr i glömska i några dagar men idag så tog jag mig tid att göra den (eftersom jag ändå härjade i paint med de andra bilderna). Om man jämför min dreamboard med den som andra har lyckats skapa så är min väldigt enkel och inte alls "fancy". Detta kan bero på att jag bara har pain att arbeta med också är jag inte världens duktigaste på ordna med bilder, ibland önskar jag att K skulle kunna dela med sig av sina kunskaper :)

Ska jag förklara min dreamboard också? Iof säger bilderna och texten till dem sitt. Många kanske blir förvånade när de ser både barn och bröllop. När jag satt och funderade på vad som skulle komma med på den så var det saker som automatiskt dök upp inom mig, saker som jag normalt inte spenderar en massa tid på att fundera på.

När det kommer till barn så finns tanken där och en liten längtan, men samtigt så är det ju som det är och jag tror inte att jag kommer kunna få några barn. Antar att tiden får utvisa det. Bröllop har smygit sig på, detta innebär dock inte att jag vill göra det idag eller kanske imorgon men i framtiden kan jag se det komma.

Resten av sakerna är mest sånt som jag tror de flesta andra också önskar sig så som: Fast jobb, att vara frisk, lycklig och att få åldras tillsammans med dem man älskar. En villa är för mig ett mål på vägen, jag vill inte spendera resten av mitt liv i en lägenhet. Jag är född och uppväxt i en villa och bodde där i 18år, nu har jag bott snart 10år i en lägenhet och börjar längta tillbaka till friheten man har av att bo i en villa. Tänk att slippa grannar som tvättar mitt i natten, eller röker i sitt kök så det åker genom ventilationen in till våran lägenhet, att bara kunna gå ut på gården och lägga sig på gräset utan att det är 200 personer i närheten.

Men nu mina kära vänner, nu har jag bloggat klart för idag. Jag har sagt det jag hade på hjärtat och jag tror inte att ni skulle orka läsa mer ändå :)


"It's better to be an authentic loser than a false success, and to die alive than to live dead. "
-William Markiewicz-

Kommentarer
Postat av: Malin Pousette

Hej! Men jag hann egentligen inte heller med så mycket med tanke på att jag inte ens hinner fylla 21 innan den lilla ska komma! Men de lilla jag har gjort är jag otroligt glad över att jag hann med! Jag har fortfarande en del saker i livet som jag egentligen skulle ha gjort utan bebis men jag står fast vid att det inte är för sent, Jonas kan passa bebis medans jag går på bartender kurs, annars kommer jag att ångra det resten utav livet! Herregud 30 är väl inget?! Du har ju inte ens levt halva ditt liv än (: Ett tips: Läs The Secret - Hemligheten om du inte har gjort detta än. Det är ingen utom du själv som kan stoppa dina drömmar eller hur? (:

2009-05-27 @ 17:25:20
URL: http://www.malinpousette.com
Postat av: Miika

Villa ja med höga buskar, tänk att kunna traska naken/lägga sig naken på gräsmattan utan att behöva oroa sig. :) Känns som att det inte vore så uppskattat vars man bor nu. LOL

2009-05-28 @ 00:19:33
Postat av: Anna

Miika: Haha, var inte så säker på att de skulle klaga :P

2009-05-28 @ 01:38:04
URL: http://myzsol.blogg.se/
Postat av: Miika

Får väl ta prova det här när det blir riktigt fint väder. Traska runt hyreshusen naken för att kolla in reaktionerna. Antingen slutar det med att man har alla drakarna hängandes efter sig eller med vräkning på grund av olämpligt uppförande. Hahaaa

2009-05-28 @ 13:53:31
Postat av: Hallonmamma

Hoho, sådnat har jag också gjort. Men mina drömmar är på en mycket högnivå :p

2009-05-29 @ 16:47:55
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag försöker att vara realistisk i mina :D

2009-05-29 @ 17:44:51
URL: http://myzsol.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0