Nya mattor - men Anna, inte igen!

Eftersom det har blivit lite ändrat i vardagsrummet och jag har insett (lite väl sent) att mörka mattor inte går ihop med fröken L ... så ska jag inhandla nya mattor till vardagsrum och hallen. Jag har suttit och funderat på lite olika och några av mina "favoriter" kommer upp som små bilder. Anledningen till att jag tagit just dem är att de är:

1. Ljusa
2. Inte ett material som drar åt sig lika mycket hår som de vi har nu.

Vad tycker ni? Funkar de eller har ni  några andra förslag, min budget just nu eftersom vi ska inhandla både en ny tv-bänk och en tv ligger på Rusta nivå ;)

1.  2. 3.

Dessa tre är som förslag till vardagsrummet, det kommer tillkomma en gångmatta som kommer "bo" bakom soffan på ca 1,5m. Till hallen kommer det också bli något ljusare, ni får gärna komma med förslag.



Kommentarer
Postat av: Carro

Tycker matta nr 1. skulle passa bäst om man tar hänsyn till gardinerna. :)

2009-05-20 @ 22:31:58
Postat av: Anna

Jo, det svarta återkommer i gardinerna :) Har du kollat om det finns någon annan rolig?

2009-05-20 @ 23:05:08
Postat av: Carro

Jorå, men jag tyckte (av det jag såg) att du valt ut de tre bästa som passade in i din beskrivning på vad du ville ha för typ. :P Kan iofs kika runt lite mer, väntar på tvätten ändå så... ;)

2009-05-21 @ 01:17:24
Postat av: Carro

Nä! Jag står fast vid min åsikt! Har kikat runt lite nu och tycker fortfarande att nr 1 verkar bäst. ;)

2009-05-21 @ 01:22:10
Postat av: Anna

Okies, vi får väl se om någon annan kommer säga något :) Ska kolla med din bror när vi ska försöka åka ner till Birsta och handla :)

2009-05-21 @ 01:36:47
Postat av: Sandra

Jag tycker också matta nr 1 skulle passa bra till gardinerna :)

2009-05-21 @ 17:15:06
Postat av: Anna.

Dom var fina allihopa! :)


Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0