S-ö-n-d-a-g


H
elgen är slut och jag är ledig några dagar :) Nätterna gick snabbt (som vanligt) och innan jag hann reagera så var jag hemma igen. Igår såg jag och E på Robinson och sen blev det "Hajar som Hajar". Vid 00 var hon trött och gick till sängen så då gick jag och läste lite innan jag somnade till musiken som grannarna spelade halva natten.


Robinson var underhållande och jag hurrade lite när Lukas lyckades vinna tävlingen och blev immun. Jag log när Angela blev utröstad, det var något med henne som jag inte riktigt gillade... kanske var det hennes "hårda" attityd som inte tilltalade mig alls. Om jag får bestämma så blir vinner antingen Jarmo, Anna eller Lukas, de är nog mina favoriter just nu.


Dagens modeller är fröken Isa och Ebba. Min syster har skickat bilder på  det nya tillskottet i familjen. De hämtade henne igår, tjejen var eg. tingad av en tjej från samma ställe som syster men hon hade inte hört av sig sen hon tingat henne. Därför fick de köpa Isa och hämtade henne morgonen efter att de pratat med kenneln i Boden. Syster upplyste mig om att hon hade sett en hund som såg ut som Doris men det var tyvärr en hane, men de ville ha en tjej. Jag tycker Isa är riktgt söt :D Lilla-Ebba är på bilden 9veckor gammal och hon är en kopia av sin bror, jag ser ärligt talat ingen skillnad på dem när jag ser på kort från samma ålder. Min syster brukar kamma till en moikhan frisyr på Ebba när hon har badat , hon ser inte klok ut.. eller vänta.. hon är söt ändå ;)

Happ, nu får Herr P sitta och vänta på mig så jag bör sluta skriva här ;)

"A true friend is one who overlooks your failures and tolerates your success!"
-Doug Larson-

Kommentarer
Postat av: Oakley Sunglasses Juliet Sale

I will proper away grasp your rss as I can not in finding your e-mail subscription hyperlink or e-newsletter service. Do you’ve any? Kindly permit me realize so that I could subscribe. Thanks.
Oakley Sunglasses Juliet Sale

2015-01-14 @ 18:30:40
URL: http://www.muhandes.net/oakley.php?pid=226

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0