Sleeping sun

21 Guns - Green Day!

Kvällens låt är 21 Guns av Green Day, hörde den idag på jobbet och den fastnade i mitt huvud. Enjoy it så som jag har gjort.

Dags att ta mitt pick och pack och gå till sängen, jag ska somna tillsammans med Harry Hole och vakna tillsammans med honom också. Det finns inget bättre att börja dagen med att läsa några sidor i lugn och ro, samma när det är åt det andra hållet. Jag läser alltid innan jag går och sover, det kan vara allt från en sida till en hel bok.

S
ov så gott alla där ute också ses vi på Söndag. Tvivlar att jag kommer hinna uppdatera något innan jag drar och jobbar imorgon.

"Two souls with but a single thought, Two hearts that beat as one."
-Friedrich Halm-

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0