T-i-s-d-a-g

Jaha, vad kan man skriva om en dag som denna? Solen har inte visat sig, jag har mest varit trött och rastlös. Tog mig en lååång dusch när jag klev upp och har frusit som en bäver hela dagen. Kanske håller jag på att bli förkyld eller så är det bara kallt.

De ringde från jobbet idag så jag har fått lite mer jobb nu i Maj *glad*. Elräkningen kom också, den var 150kr mindre än förra månaden så det är ju bra, men den kan nog bli lägre.. eller kan och kan, den SKA bli lägre. Nu var den på 850kr och det är mycket för bara varmvatten och hushålls el eller har jag fel? Måste verkligen kolla upp var man kan få den billigaste elen.

Imorgon fyller svärfar år, måste komma ihåg att be K ringa och gratta honom. Han fyller 60år så vi bör nog försöka åka och hälsa på dem under helgen... sen fyller K's mamma år på fredag också. Borde nog gå och söka upp något att ge dem.


"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret.
The difference is discipline weighs ounces while regret weighs tons."

-Jim Rohn-


Kommentarer
Postat av: Linda

elskling.se tror jag det var =)

2009-05-12 @ 22:30:11
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0